Copyright@Semua yg tertuleh dlm blog nih hak cipta terpelihara armbutch!

Kamu di cintai?



     KAMU DICINTAI??
  1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.
  2. Walaupun kamu sudah memiliki pasangan istimewa  dia tidak  peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.
  3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya,di hati & matanya hanya kamu yg paling cantik @ kacak walaupun mungkin kamu merasakan berat badan kamu makin bertambah!
  4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hri ini & dia ingin tahu kegiatan kamu.
  5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan sms seperti 'good morning syg!' , 'good night baby!' , 'take care!' , dan lain2 lagi walaupun kamu tidak membalas smsnya kerana dgn kiriman sms itulah dia menyatakan cintanya,menyatakan dalam cara yang berbeza,bukan "aku cinta padamu" @ "i love u" , tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.
  6. Jika kamu menyambut hari jadi & kamu tidak memgundangnya ke majlis yang kamu adakan,setidak2nya dia akan menelifon @ mengirimkan sms untuk mengucapkan selamat.
  7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu bahkan mungkin kejadian itu kamu sudah melupakannya. kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya dan saat itu matanya pasti akan berkaca. Kerana saat bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.
  8. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kata2 yang kamu ucapkan bahkan mungkin kata2 yang kamu sendiri lupa kamu pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata2 mu di hatinya. Berapa banyak kata2 penuh harapan yang kamu tuturkan padanya dan akhirnya kamu memusnahkannya??? Pasti kamu lupa,tetapi bukan orang yang mencintai kamu.
  9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu2 kegemaran kamu bahkan mungkin dia akan meminjam cd milik kamu kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu..kesukaan kamu,kesukaannya juga! :D walaupun sukar meminati kesukaan kamu tapi akhirnya dia berjaya!
  10. Kalau kali terakhir kalian berjumpa kamu mungkin sedang selesema @ demam,dia akan sentiasa mengirmkan sms @ menelefonmu untuk bertanya keadaan kamu kerana dia bimbang tentang kamu & peduli tentang kamu.
  11. Jika kamu menyatakan akan mengadapi ujian dia akan menanyakan bila ujian itu berlangsung & saat harinya tiba dia akan mengirimkan sms 'good luck syg!' untuk memberi semangat kepada kamu.
  12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa tetapi baginya barang itu sangat istimewa!
  13. Orang  yang mencintai kamu akan terdiam sesaat ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sengat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya!!!!
  14. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat denganmu & ingin menghabiskan hari2nya dengan kamu!
  15. Jika suatu hari kamu harus pndah ke daerah lain,dia akan sentaisa memberi nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu & jauh di hatinya dia benar2 takut kehilangan kamu!
  16. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih sebagai saudara daripada seperti seorang kekasih.
  17. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal2 yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari! @ mengejutkan kamu dengan mengirimkan sms! sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu!!
  18. Orang yang mencintai kamu kadang2 merindukanmu & melakukan hal2 yang membuat kamu pening kepala! Namun ketika kamu mengatakan tindakkannya itu membuatkan kamu terganggu dia akan meminta maaf dan berjanji tidak akan mengulanginya.
  19. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia! Bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. Dia tidak pernah mengelak dari menunaikan pemintaan kamu walau sesukar mana permintaanmu!
  20. Kalau kamu melihat handfonnya nama kamu akan menghiasi sebahagian besar inboxnya.Dia masih menyimpan sms kamu walaupun bebulan2 lamaya. Dia juga menyimpan surat2 kamu di tempat khas & segala pemberian kamu menjadi benda berharga buatnya.
  21. Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya @ memberi reaksi menolak,dia akan menyedari & menghilangkan diri dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya!
  22. Jika suatu saat kamu merindukannya & ingin memberinya kesempatan,dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain.Dia sentiasa menunggu kamu!
  23. Orang yang begitu mencintai kamu tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab & alasan walaupun hatinya meronta ingin mengatahui. Kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kamu pinta dia pergi,dia akan pergi tanpa menyalahkan kamu kerana dia benar2 mengerti apa itu CINTA!

(PERNAH ADA KAH ORANG YANG BERBUAT SEPERTI YANG DI ATAS KEPADA KAMU?)
JIKA ADA,JANGAN PERNAH MENSIA-SIAKAN ORANG TERSEBUT!
KAMU AKAN MENYESAL MELAKUKANYA! <3







so..thanx sudi membace post2 saya..like lah kalau suke ok!